/Files/images/Рада школи.jpg

ПОЛОЖЕННЯ
про Раду Горбківської гімназії Сокальської міської ради Львівської області

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Відповідно до пункту 64 Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 року № 964 та на основі наказу Міністерства освіти і науки України від 05.02.2001 року № 45 "Про затвердження положення про Раду загальноосвітнього навчального закладу", в школі за рішенням загальних зборів створюється Рада школи.

1.2. Рада школи - це постійно діючий у період між загальними зборами орган громадського самоврядування.

1.3. У своїй діяльності Рада керується Законами України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", Статутом школи, цим Положенням.

ІІ. МЕТА, ЗАВДАННЯ І ПРИНЦИПИ ДІЯЛЬНОСТІ РАДИ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

2.1. Метою діяльності Ради є:

  • сприяння демократизації і гуманізації навчально-виховного процесу;
  • об'єднання зусиль педагогічного та учнівського колективів, батьків, громадськості щодо розвитку навчального закладу та удосконалення навчально-виховного процесу;
  • формування позитвного імджу та демократичного стилю управління навчальним закладом;
  • підвищення ролі громадськості у вирішенні питань, пов'язаних з організацією навчально-виховного процесу.

2.2. Основними завданнями Ради є:

  • підвищення ефективності навчально-виховного процесу у взаємодії з сім'єю, громадськістю;
  • визначення стратегічних завдань, пріорітетних напрямків розвитку навчального закладу та сприяння організаційно-педагогічному забезпеченню навчально-виховного процесу;
  • формування навичок здорового способу життя;
  • створення належного педагогічного клімату в навчальному закладі;
  • сприяння духовному, фізичному розвитку учнів та набуття ними соціального досвіду;
  • підтримка громадських ініціатив щодо вдосконалення навчання та виховання учнів, творчих пошуків і дослідно-експериментальної роботи педагогів;
  • сприяння організації дозвілля та оздоровлення учнів;
  • підтримка громадських ініціатив щодо створення належних умов і вдосконалення процесу навчання і виховання учнів;
  • ініціювання дій, що сприяли б неухильному виконанню положень чинного законодавства щодо обов'язковості загальної середньої освіти;
  • стимулювання морального та матеріального заохочення учнів, сприяння пошуку підтримки обдарованих дітей;
  • зміцнення партнерських зв'язків між родинами учнів та загальноосвітнім закладом з метою забезпечення єдності навчального процесу.

ІІІ. СТРУКТУРА РАДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЇЇ ДІЯЛЬНОСТІ

3.1. До Ради обираються пропорційно представники від педагогічного колективу, учнів, батьків і громадськості. Представництво в Раді й загальна її чисельність визначаються загальними зборами навчального закладу відкритим або таємним голосуванням. Рішення про дострокове припинення роботи члена Ради з будь-яких причин приймається виключно загальними зборами. На чергових виборах склад Ради оновлюється не менше ніж на третину.

3.2. Рада навчального закладу діє на засадах:

  • пріоритету прав людини, гармонійного поєднання інтересів особи, суспільства, держави;
  • дотримання вимог законодавства України;
  • колегіальності ухвалення рішень;
  • добровільності і рівноправності членства;
  • гласності.
  • Рада працює за планом, що затверджується загальними зборами. Кількість засідань визначається за їх доцільністю, але має бути не меншою чотирьох разів на навчальний рік.

Засідання Ради може скликатися її головою або з ініціативи директора навчального закладу, власника, а також членами Ради.

Рішення Ради приймається простою більшістю голосів за наявності на засіданні не менш двох третин її членів.

Засідання Ради школи є правомірним, якщо в ньому бере участь не менше двох третин її членів. Рішення Ради школи приймаються простою більшістю голосів присутніх на засіданні її членів.

У разі рівної кількості голосів вирішальним є голос Голови Ради школи. Рішення Ради, що не суперечить законодавству України та статуту навчального закладу, доводяться в семиденний термін до педагогічного колективу, учнів, батьків або осіб, які їх замінюють, та громадськості.

У разі незгоди адміністрація навчального закладу з рішенням Ради створюється узгоджувальна комісія, що розглядає спірне питання.

До складу комісії входять предстаники органів громадського самоврядування, адміністрація, профспілковий комітет навчальнго заклдау.

3.3. Очолює Раду навчального закладу голова, який обирається із складу Ради. Голова Ради може бути членом педаогічногї ради. Головою Ради не можуть бути директор та його заступники.

Для вирішення поточних питань Рада може створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямків роботи. Склад комісії і зміст їх роботи визначаються Радою.

Члени Ради мають право виносити на розгляд усі питання, що стосуються діяльності навчального закладу, пов'язаної з організацією навчально-виховного процесу, проведення оздоровчих та культурно-масових заходів.

3.4. Рада навчального закладу:

  • організовує виконання рішень загальних зборів;
  • вносить пропозиції щодо змін типу, статусу, профільності навчання, вивчення іноземних мов та мов національних меншин;
  • спільно з адміністрацією розглядає і затверджує план роботи навчального закладу;
  • затверджує режим роботи навчального закладу;
  • сприяє формуванню мережі класів навчального закладу, обгрунтовуючи її доцільність в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування;
  • приймає рішення спільно з педагогічною радою про представлення до нагородження випускників навчального закладу атестатом з відзнакою "За високі досягнення у навчанні" та Похвальними грамотами "За особливі досягнення у вивченні окремих предметів";
  • разом із педагогічною радою визначає доцільність вибору навчальних предметів варіативної частини робочих навчальних планів, враховуючи можливості, потреби учнів, а також тенденції розвитку регіону, суспільства, держави;
  • погоджує робочий навчальний план на кожний навчальний рік;
  • заслуховує звіт голови Ради, інформацію директора з питань навчально-виховної та фінансово-господарської діяльності;
  • бере участь у засіданнях атестаційної комісії з метою обговорення питань про присвоєння кваліфікаційних категорій вчителям;
  • виносить на розгляд педагогічної ради пропозиції щодо поліпшення організації позакласної та позашкільної роботи з учнями;
  • виступає ініціатором проведення добродійних акцій;
  • вносить на розгляд педагогічної ради та відповідного органу управління освітою пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу;
  • ініціює розгляд питань та бере участь у їх вирішенні;
  • сприяє розвитку та діяльності центрів дозвілля, а також залучає громадськість, батьків до участі в керівництві гуртками, іншими видами позакласної та позашкільної роботи, до проведення оздоровчих та культурно-масових заходів з учнями;
  • розглядає питання родинного виховання;
  • бере участь за згодою батьків або осіб, які їх замінюють, в обстеженні житлово-пубутових умов учнів, які перебувають в несприятливих соціально-економічних умовах;
  • сприяє педагогічній освіті батьків;
  • сприяє поповненню бібілотечного фонду та передплаті періодичних видань;
  • розглядає питання здобуття обов'язкової загальної середньої освіти учнями;
  • організовує громадський контроль за харчуванням і медичним обслуговуванням учнів;
  • розглядає звернення учасників навчально-виховного процесу з пиатнь роботи навчального закладу;
  • виносить пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу;може створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямків роботи.
Кiлькiсть переглядiв: 147

Коментарi